mzdy-taxpromZajistíme kompletní mzdové účetnictví a mzdovou agendu (přihlášky, odhlášky), zpracování měsíčních mzdových podkladů, komunikaci s úřady, zpracování přehledů. Připravíme pracovní smlouvy, dohody, předávací protokoly a mzdové výměry. Spolupracujeme s právní kanceláří a jsme tedy schopni pomoci i s řešením právních sporů v oblasti personalistiky a obchodu. Poradenství v oblasti mzdového účetnictví a personalistiky.

Dále vám můžeme nabídnout vedení účetnictví, manažerské účetnictví a také daňové poradenství nebo ekonomické poradenství, případně využití externího finančního řízení.

Zde najdete náš ceník účetnictví.

Kontaktujte nás

Potřebujete pomoc s vedením mzdového účetnictví? Neváhejte nás kontaktovat s nezávaznou poptávkou. Pracujeme tak, abyste se mohli věnovat pouze svému podnikání a ostatní starosti s účetnictvím si převezmeme my.